Nagyon sok vállalkozással dolgoztam ahol nem voltak meghatározva márka a színei. Mondván ez egyáltalán nem fontos. Ez számos tekintetben nagyon nehézzé teszi az építkezést és a fogyasztóval való kapcsolat kialakítását is nehezíti! Szóval több szempont szerint fontos!
A fogyasztókkal való kapcsolat
Az emberi tájékozódás legfontosabb érzékszerve a szem. A szemünkkel főleg a színeket érzékeljük és ezeket memorizáljuk, azaz jegyezzük meg. Már csak azért is nagyon fontos, hogy mindig ugyan azokat a színeket használjuk. Ez amolyan megkérdőjelezhetetlen tudás.
Amikor ugyan azokat a színeket használjuk tematikusan a weblapon a termékeken a közösségi média oldalakon a bolt dekorálásakor akkor lényegében azt érjük el, hogy a fogyasztóink felismerik, hogy ez a mi termékeink és minden megjelenést egy egységként fognak látni. Ez azért fontos mert az agyunk lényegében minden látott anyagot raktároz viszont ha a dolgaink között nincs következetesség akkor a memóriában sem lesz. Tehát a fogyasztónk nem fogja megjegyezni. Sőt! Inkább zavart kertünk vele.
Felmerülhet ilyenkor a kérdés, hogy ez még ugyan az a márka? Vagy valami változás történt?
Tehát a hosszú távú bizalom egyik legfontosabb kapcsolata, hogy mindig ugyan úgy nézzünk ki.